SEO copywriting pentru afaceri de succes

Servicii content marketing – provocări și avantaje!

Servicii content marketing – provocări și avantaje!

Servicii content marketing

Marketingul prin conținut este un domeniu care trebuie să țină mereu pasul cu preferințele publicului, cu mijloacele și tehnologia pe care acesta o folosește pentru a se informa, cumpăra și chiar educa. Dacă la începuturi, promovarea însemna un afiș scris în vitrina unui magazin, o reclamă într-un ziar, la radio, sau la TV, astăzi, în era internetului, marketingul înseamnă o multitudine de forme, adaptate marii varietăți de canale disponibile. Tocmai de aceea, necesitatea de a apela la o firmă specializată, cu servicii content marketing este un demers foarte important pentru a garanta succesul unei afaceri.

 

Ce înseamnă content marketing?

Marketingul prin conținut este o stategie de marketing care urmărește să atragă, să angajeze și să capteze atenția unei audiențe prin crearea, publicarea, promovarea și distribuirea de articole, imagini, materiale video, podcast-uri, infografice ș.a Acestea trebuie să fie relevante pentru motoarele de căutate, informative pentru utilizatori, de calitate și utile pentru a fi recomande mai departe.

O abordare profesionistă este una care se bazează pe expertiză și autoritate, ce reușește să insufle încredere și recunoaștere. Soluția corectă face ca numele unui brand sau firme să fie una dintre opțiunile care vin prima dată în mintea cumpărătorului.

În zile noastre performanța unei firme este strâns legată de coordonarea elementelor de marketing clasice, cu cele de marketing digital, de outbound și inbound marketing. Publicul este astăzi mult mai exigent și selectiv în ceea ce privește calitatea mesajului postat sau promovat.Tocmai de aceea creare și adaptarea conținutului în funcție de canal și segmentul de piață vizat reprezintă cea mai potrivită formulă de adresare.

Mesajul trebuie să trezească o reacție și să implice la interacțiune. Un conținut postat sau promovat, care adună zero click-uri este pierdere de timp și bani. Dacă el este accesat și chiar recomandat mai departe, efortul a meritat.

Crearea și distribuirea de materiale adaptate, de cea mai bună calitate au un rol important în optimizarea unui site și în urcarea lui în clasament pe principalele motoare de căutare. Ea trebuie să producă audiență, angajament, conversie și un ROI cât mai bune. De aceea orice afacere actuală, care țintește să se prezinte și promoveze cu instrumente la zi, are nevoie de servicii de content marketing.

Tipuri de content marketing

Marketingul prin conținut implică astăzi o paletă foarte largă de forme, tipuri și variante. Pe lângă cele clasice, ce pot fi reclame, sloganuri, bannere, reclame în publicații diverse etc., contentul actual se diversifică enorm prin opțiunile puse la dispoziție de online.Cele mai importante tipuri de content pentru prezentare, promovare și comunicare digitală includ:

  • articole de blog

  • newsletters, e-mail marketing

  • advertoriale

  • postări pe social media

  • white papers

  • articole în publicații cu autoritate

  • postarea de materiale în reviste online de specialitate

  • conținut video

  • imagini

  • podcast-uri

  • infografice

  • ghiduri de cumpărare

  • studii de caz

  • interviuri

  • comentarii pe forumuri de specialitate

  • intervenții pe site-uri cu rubrici de întrebări și răspunsuri

  • ebook-uri etc.

Variantele aflate la dispoziția marketerilor și firmelor sunt așadar extrem de generoase, cu numeroase posibilități de a testa și de a alege ceea ce aduce cele mai bune rezultate.

 

Care este utilitatea serviciilor de content marketing?

Dinamica lucrurilor, tehnologia și preferințele de informare ale clienților au un cuvânt greu de spus în evoluția tipurilor și strategiilor de conținut. Fără o prezență online bine susținută, în care să fie integrate cu succes cât mai multe dintre instrumentele actuale, afacerile au mai puține șanse de dezvoltare.

Astfel apelarea la mijloacele și serviciile actuală este o necesite pentru toate business-urile care vizează:

  • brand awareness și o mai bună vizibilitate pentru afacere;

  • o mai bună prezentare de produse, servicii, campanie, noutăți;

  • o prezență actuală și o promovare conformă tendintelor actuale;

  • mai multe lead-uri și mai mulți clienți;

  • susținerea și promovarea unui mesaj unitar, care să rămână în atenția publicului;

  • construirea și eficientizare pâlniei de vânzări;

  • menținerea unei legături permanente cu publicul țintă și cu clienții;

  • comunicare și educarea pieței;

  • un angajament mai bun din partea clienților fideli, mai multe like-uri și share-uri;

  • optimizarea pentru motoarele de căutare;

  • expertiză, autoritate și încredere.

Așadar, utilitatea elementelor de creație și content marketing este incontestabilă. Acest aspect face o necesitate din integrarea lor în modalitatea de lucru și în strategia de dezvoltare a oricărei afaceri

 

Cine are nevoie de content marketing?

Orice firmă care țintește să se impună și să se dezvolte are nevoie de mijloacele și avantajele puse la dispoziție de serviciile actuale de content marketing.

Pentru a câștiga vizibilitate și a se adapta noilor mijloace de informare folosite de clienți, orice afacere are nevoie de adoptare și includere de strategii de creare de conținut.

Orice lansare sau schimbare de imagine și direcție are nevoie de suportul ultimei formule de marketing. Orice start-up, firmă nouă, care nu reușește să se dezvolte sau care țintește să treacă prin etapele de evoluție mai rapid are nevoie de susținere prin crearea de materiale de prezentare și promovare.

Fie că este vorba despre o afacere mică sau despre o multinațională, ambele trebuie să recurgă la mijloace potrivite de creare și promovare prin diverse forme de conținut. Conceperea unui slogan, a unui mesaj, susținerea unor valori și principii, convingerea și intrarea în atenția publicului se poate face doar printr-un content marketing de calitate.

Angajarea unui profesionist bun sau a unei agenții de content marketing va face de multe ori diferența în costul și durata necesară parcurgerii etapelor și rezultate. Aceste detaliu este esențial pentru a te alinia și diferenția de competitorii tăi.

 

De ce content marketing digital?

Întrucât internetul este la putere și reprezintă principalul mijloc de informare și decizie a unei părți tot mai mari dintre clienți, astăzi este nevoie de content marketing digital. Nu mai poți aspira la cucerirea unui segment cât mai important sau relevant din piață, dacă nu apelezi la instrumentele oferite de internet și strategiile de marketing digitale.

În plus, internetul s-a dovedit în multe cazuri principala armă în a obține victorii în afaceri și în fața concurenței. Numărul celor care aleg să se informeze și să cumpere de pe internet este din ce în ce mai mare. Aici se desfășoară acum luptele cele mai importante și aici trebuie să fie prezentă și să se promoveze și afacerea ta. Content marketingul și strategiile oferite reprezintă cea mai potrivită modalitate pentru a crește vizibilitatea și performanța online.

Strategii și tendințe în content marketing?

Orice demers are mai multe șanse de reușită dacă ține cont de actualizări și tendințe. Lucrul este valabil și atunci când vorbim despre servicii și strategii de content marketing.

Pentru că Google își actualizează permanent algoritmii pentru a oferi utilizatorilor o experiență de navigare cât mai bună, realizarea de conținut și de tactici de acțiune trebuie să țină seama de toate noile recomandări.

Astfel o strategie bună și actuală de marketing prin conținut trebuie să țină seama de:

1. Toate modificările principalelor motoare de căutare

2. Scopul publicării și promovării de conținut

3. Identificarea publicului țintă și susținerea pâlniei de vânzări

4. Selecția cuvintelor celor mai relevante pentru afacere.

5. Testarea și alegerea celor mai eficiente metode de promovare.

6. Găsirea formei de limbaj cea mai potrivită pentru afacere și publicul țintă.

7. Identificarea celor mai bune canale pentru creștere și promovare

8. Construirea unui brand puternic, bazat pe expertiză, autoritate și încredere

9. Stabilirea unor obiective pe termen scurt, mediu și lung

10. Evaluarea și scalarea periodică a tuturor tipurilor de content utilizate.

11. Cât mai multă originalitate, creativitate și mesaje de impact.

12. Respectarea tuturor bunelor practici din domeniu.

Fiecare dintre aceste elemente are un rol foarte important în succesul prezenței online și în dezvoltarea unei afaceri. Fiecare dintre ele intră într-o etapă ce contribuie la finalitatea demersului, respectiv mai multă vizibilitate, imagine, informare, educare, convingere, vânzare.

 

Cum trebuie să fie un text care să susțină cât mai bine serviciile de content marketing?

Pentru a realiza campanii profesioniste, în realizarea conținutului actual este bine să ții seama de câteva aspecte extrem de importante. Iată care sunt acestea:

  • Scrie texte în care să integrezi cuvintele și expresiile cheie cele mai relevante pentru afacere.

  • Folosește un limbaj cât mai natural, fără forțări comerciale sau cu o densitate prea mare de cuvinte cheie.

  • Țintește atât cuvinte cheie cu cel mai mare volum de căutări pentru domeniul tău de activitate, cât și cuvinte long tail cât mai specifice pentru afacere.

  • Spionează concurența, vezi cei îi aduce trafic și redactează și tu conținut pe acele teme, dacă se poate și mai bun și mai complet.

  • Nu te sfii să testezi și să explorezi canale noi, a căror oportunitate nu este suficient cunoscută.

  • Fii cât se poate de creativ, original și profesionist în toate materialele pe care le scrii pentru afacere.

  • Fii onest în prezentării și susține serviciile de marketing cu servicii de livrare, execuție, achiziții de cea mai bună calitate.

  • Ține mereu seama de evoluția tehnologiei utilizate pentru căutare și de ceea ce își dorește publicul actua, dar mai ales publicul tău țintă.

  • Integrează toate formele de conținut care pot susține o afacere, respectiv: pagini de prezentare, FAQs, Blog, pagini social media, orice articol ce îți poate aduce optimizare SEO, trafic și conversie.

  • Alocă un buget adecvat scopurilor vizate.

Serviciile de content marketing sunt extrem de complexe și specializate în zilele noastre. Tocmai de aceea, dacă te simți copleșit, nu ezita să angajezi o firmă pentru anumite servicii sau chiar pentru tot ceea ce ține de servicii de marketing prin conținut.

 

De ce să apelezi la o agenție ce oferă servicii de content marketing?

O agenție sau un specialist care se ocupă zilnic de conceperea de campanii și content pentru promovare cunoaște mult mai în detaliu toate aspectele implicate. În plus, pentru a oferi performanță clienților și a primi recomandări, un content writer sau un copywriter vor fi mereu la curent cu tot ce este nou în domeniu.

Astfel, dacă vrei să ai mai mult timp pentru a dezvolta afacerea, produsele și serviciile oferite, alege să externalizezi crearea de conținut și campaniile de marketing. Este adevărat că nimeni nu cunoaște mai bine afacerea decât tine, dar, doar o firmă specializată în servicii de content marketing și copywriting ști ce este de făcut pentru a îmbina cât mai armonios afacerile cu comunicarea. Realizarea de content de calitate este cel mai bun agent de vânzări pentru firma ta.

Lasă-te pe mâna specialiștilor pentru a crea, publica, distribui și realiza campanii de content marketing. Doar astfel de poți bucura de brand awareness, autoritate și loialitate.

 

Pentru a afla ce putem face noi cei de la SEOTIC pentru tine, nu ezita să ne contactezi! Noi știm foarte bine ce înseamnă să faci astăzi inbound marketing, conținut narativ sau storytelling, seo copywriting, să susținem vânzările cu conversie, angajamente și fidelitate.

4 Comments

  1. I was very pleased to find this great site. I need to to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely loved every bit of it and i also have you book-marked to look at new stuff on your website.

    1. Thanks for appreciation. It is our job to be informed and to come up with useful details for all those interested.

  2. Nu esti scriitorul general al blogului, omule. Cu siguranta ai ceva important de contribuit la net. Un blog atat de grozav. Ma voi intoarce pentru mai multe.

    1. Eu sunt autorul în totalitate al fiecarui text care apare pe acest site. Si am mai scris și zeci de pagini și bloguri pentru alte cateva firme de seo si copywriting, fără să se știe cine. Multumesc, oricum!

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *