SEO copywriting pentru afaceri de succes

Servicii SEO Content

Servicii SEO Content

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în zilele noastre o provocare din ce în ce mai mare. Ea implică multă creativitate, atenție la detalii și parcurgerea unor etape ce, doar împreună, conduc la o performanță mai bună și la rezultate pozitive. Trebuie să fii mereu la curent cu cele mai noi modificări din domeniu, să încerci și să testezi strategii potrivite pentru specificul afacerii tale, să stabilești obiective realiste și să le urmărești cu consecvență. De aceea, pentru a scurta traseul și pentru reușită, cel mai adesea, este nevoie de efortul unei echipe de specialiști cu multă experiență în servicii seo content și de promovare.

Crearea de conținut relevant pentru Google, interesant și atractiv pentru publicul tău țintă este o miză importantă și o condiție esențială pentru a crește vizibilitatea brandului, a atrage mai mult trafic pe site și a obține un ranking mai bun. În tot acest demers o bună cunoașterea a specificului domeniului de activitate și cooptarea unei persoane talentate în servicii de content marketing și seo copywriting poate aduce avantaje competiționale ce nu pot fi neglijate.

Ceea ce este numit astăzi content writing este o specializare extrem de importantă în optimizarea SEO și în promovarea online a unei afaceri. El reprezintă o îmbinare inteligentă între prezentare și tehnici specifice de redactare și conversie, cu un impact semnificativ asupra evoluției unui business online. Făcut corect și profesionist, seo contentul garantează o traiectorie ascendentă și o creștere constantă și sigură.

 

Ce este acela SEO content?

Conținut SEO reprezintă totalitatea materialelor în format text, imagine sau video folosite pentru prezentarea și promovarea unui site în motoarele de căutare. Creativitatea, calitatea și relevanța lor sunt caracteristici care le vor garanta succesul, oricare ar fi canalul ales.

La acest capitol putem vorbi despre: conținut pagini site, blog, articole și materiale folosite în procesul de link building, texte, imagini și materiale video pentru pagini de social media, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, infografice, advertoriale, tutoriale, ghiduri, articole în publicații online și de specialitate etc.

O prezentă online în măsura să garanteze vizibilitate, informare adecvată, educarea publicului și conversie ridicată nu este posibilă în afara unei strategii de SEO content. Demersul este unul care include materiale dintre cele mai diverse și de aceea colaborarea cu o agenție de creație, cu servicii specializate de SEO content poate face diferența dintre succes și o promovare la întâmplare.

În tot acest proces conținutului text și cuvintele cheie folosite vor fi extrem de importante pentru obținerea unui ranking mai bun. Bineînțeles că design-ul, experiența oferită utilizatorilor, varianta responsive, user friendly și cât mai puține erori tehnice vor contribui indiscutabil la a obține rezultatele și avantajele mult vizate.

Fără conținut de calitate șansele ca un site să urce în opțiunile oferite de motoarele de căutare pot fi mult diminuate.

Ce includ serviciile de SEO content?

Serviciile de SEO content reprezintă serviciile de concepere și redactare de materiale folosite pentru prezentarea și promovarea online a unei afaceri. Demersul include multe elemente de design, creație și tehnice, printre care menționăm:

  • alegerea celei mai potrivite platforme de realizarea a site-ului;

  • conceperea unui design, a unei grafici și a unui conținut imagine, text, video cât mai adecvat domeniului de activitate și scopului vizat;

  • alegerea cuvintelor cheie cele mai importante pentru prezentarea și promovarea produselor și serviciilor;

  • apelarea la un copywriter sau la o agenție care să se ocupe în mod profesionist de scrierea textelor SEO pentru prezentarea afacerii;

  • elemente de UX și UI design pentru a oferi utilizatorilor o experiență de navigare cât mai plăcută, intuitivă și utilă;

  • optimizarea tehnică a site-ului pentru a crește viteza de încărcare și pentru a elimina erorile existente;

  • servicii seo specializate;

  • crearea de conținut SEO pentru promovarea afacerii, care să permită câștigarea de link-uri și o prezență online constantă, educativă și de calitate;

  • realizarea de strategii de conținut, pentru a crește performanța site-ului.

  • efectuarea unui audit de conținut pentru a vedea cum stă site-ul din punct de vedere al conținutului;

  • updatarea și aducerea la zi a tuturor elementelor de content de pe un site.

So, before you begin the writing, be sure you know the purpose or mission or objective of every piece of content that you write. What are you trying to achieve? What information, exactly, are you trying to communicate? And why should your audience care?” – Ann Handley

Care este rolul serviciilor SEO content?

Optimizarea pentru motoarele de căutare și atingerea obiectivelor de marketing vizate prin prezența online, nu pot fi realizare fără implementarea unor servicii de SEO content. Fie că recurgi la resurse proprii, fie la o agenție SEO, realizarea de conținutul de calitate este esențială pentru a crește performanțele prezenței online.

Întrucât Google, principalul motor de căutare utilizat la ora actuală, este unul care oferă rezultatele în funcție de componenta text, este foarte important să acorzi atenția cuvenită acestui element de optimizare.

În aceste condiții, rolul și avantajele serviciilor de SEO content sunt:

  • realizarea unui site care să fie actual și cât mai competitiv în motoarele de căutare;

  • mai multă vizibilitate online pentru brand, afacere, produse, servicii etc.;

  • mai multe cuvinte cheie pentru a ajunge la publicul țintă;

  • o prezență constantă și atractivă pentru audiență;

  • creșterea traficului pe site;

  • o rată de conversie mai bună.

 

Copy is a direct conversation with the consumer.” – Shirley Polykoff

De ce să apelezi la servicii de SEO content?

Datorită deselor schimbări de algoritmi din motoarele de căutare și faptului că concurența nu stă niciodată degeaba, obținerea și păstrarea unei poziții în motoarele de căutare este din ce în ce mai complicată.

Pentru a nu pierde lupta și a obține în permanență victorii, este bine să aplici și să apelezi la servicii de SEO content. Acestea te vor ajuta nu doar să progresezi și să obții conversii și rezultate mult mai bune decât în mod obișnuit, ci și să urci și să te menții cât mai sus în clasament.

Parcurgerea și urmărirea tuturor elementelor de optimizare SEO prin conținut este dificilă atunci când trebuie să te împarți între ținerea afacerii sub control, o prezență online constantă și dinamică, promovare, rezolvare probleme site etc. De aceea, recomandăm externalizarea anumitor părți și servicii de optimizare conținut către agenții SEO specializate.

Rezultatele ce pot fi obținute prin apelarea la specialiști în servicii SEO și Copywriting sunt mai bune, la zi, evaluabile și măsurabile.

Cum trebuie făcut un SEO content corect?

Chiar dacă la ora actuală există mult mai multe surse de informare și instruire pentru a face SEO și a scrie content, uneori este nevoie de mult mai mult decât atât. Experiența dobândită în numeroase procese de încercare, testare și chiar de eșec, au adesea un cuvânt greu de spus în luarea deciziilor. De ce să reiei pașii greșiți pe care i-au făcut și alții, în loc să pleci de la început dintr-o poziție mai avantajoasă.

Pentru a face SEO content corect trebuie să parcurgi următoarele etape:

1. Selectează cu mare atenție cuvintele cheie cele mai importante pentru afacerea ta

Dacă vrei să obții o poziție cât mai bună în căutări, în funcție de anumite servicii și produse, pentru început selectează cu atenție cele mai importante cuvinte sau expresii cheie pentru afacere. Paginile principale ale site-ului trebuie să fie focalizate pe cele mai relevante dintre ele. Apoi realizează conținut optimizat și strategii de conținut pentru acestea.

Alege, testează și decide dacă și când mergi pe varianta short sau long tail. Scalează totul în funcție de obiective și de rezultatele obținute. Nu pierde niciodată din vedere că fiecare domeniu are particularitățile sale, condițiile generale se modifică constant și concurența nu doarme niciodată.

Dacă site-ul dispune și de un blog și de o promovare constantă prin conținut, în timp poți câștiga vizibilitate pentru mult mai multe cuvinte cheie. Însă ai grijă ca, atunci când ai mai multe pagini, să redactezi o strategie de conținut, să le dai denumiri diferite și să vizezi de fiecare dată prin ele alte cuvinte sau expresii cheie.

 

2. Analizează concurența și alege cum să te plasezi față de ea

Analiza pieței și a concurenței joacă un rol important în redactarea unui conținut seo de calitate. Trebuie să știi cine domină piața în care vrei să intri, care este concurența ta directă, ce fac fiecare dintre ele, ce au ele mai bun, cum să te plasezi și să te diferențiezi, care este publicul tău țintă sau buyer persona.

Statisticile spun că primele trei poziții în clasament sunt cele care iau 75% din trafic. Și foarte puțini utilizatori trec de prima pagină atunci când caută ceva. De aceea, pentru a conta cu adevărat, este esențial să fii și tu aici. Nu trece niciodată cu vederea apelarea la servicii de seo content sau copywriting. Buna redactare a fiecărei pagini și a textelor alese pentru a te promova, evitarea greșelii de a acționa la întâmplare și identificarea oportunităților pot face marea diferență dintre a avea un site și a avea un site bine optimizat.

 

3. Realizează și testează strategii de conținut

Pentru a obține o poziție cât mai bună pentru anumite pagini, cuvinte și expresii cheie este bine să realizezi strategii de conținut. Redactarea unui ghid complet despre un subiect, a unui infografic sau a unei serii de articole care să detalieze fiecare aspect important al topicului, poate face minuni pentru SEO.

Tenacitatea alegerii cuvintelor, expresiilor și temelor și publicarea constantă de conținut te vor ajuta mult în a crește afacerea. Chiar dacă uneori este nevoie de câteva luni pentru a vedea eficiența lor pentru SEO, merită să încerci.

Nu uita că un rol important în obținerea celor mai bune rezultate aparține și definirii publicului țintă și adaptării conținutului realizat la acesta, la vocea, tonalitatea, modalitatea și canalele preferate de acesta pentru a se informa, a căuta și a cumpăra.

Ai grijă la structura site-ului, leagă paginile între ele, cu articole de blog sau de promovare, printr-o strategie de link building inteligentă. Selecția potrivită a cuvintelor ancoră îți poate aduce și ea avantaje din punct de vedere SEO.

 

4. Evaluează constant starea conținutului postat

În ceea ce privește un site mai nou, lucrurile sunt mai simple atunci când ai de evaluat conținutul postat. Însă atunci când vine vorba despre site-uri mari, cu multe pagini și complexe, lucrurile se complică. Pentru a evita conținutul duplicat și a nu păstra pagini care nu mai sunt de actualitate, este bine să faci periodic o evaluare și un audit de conținut al site-ului.

Dacă există pagini ce aduc trafic mare ele trebuie făcute să fie și mai bune. Dacă există pagini cu conținut învechit, ele pot fi updatate și aduse la zi. Dacă există pagini fără trafic, cu informații și produse pentru care nu mai există niciun interes, poți renunța la ele fără probleme.

Orice modificări, migrări sau ștergeri de conținut ai face, fii mereu atent la link-uri. Și dacă acestea sunt de calitate și sunt importante pentru SEO ai grijă să le păstrezi. La fel de util este și să ștergi și să elimini linkuri spam, care îți pot face rău din punct de vedere SEO.

 

5. Postează și promovează-te constant prin conținut

Un site care nu cunoaște nicio dinamică de conținut va avea de pierdut. Google apreciază site-urile care se ocupă de actualizarea conținutului și de publicarea constantă de conținut nou, aflat la mare căutare și de interes.

Astfel în prezent este recomandat ca un site actual să dispună de o pagină de blog și de pagini ale afacerii pe rețelele sociale. Prin apelarea la canalele de prezentare și promovare actuale, like-urile și share-urile de pe acestea, pot fi o dovada a autorității și încrederii de care se bucură un site, contribuind la un ranking mai bun.

Pentru și mai multă autoritate, alege să publici articole în publicații online sau de specialitate, de calitate și cu un DA cât mai bun. Demersul de link building și este extrem de util pentru optimizarea SEO și obținerea unui loc mai bun în poziționarea în Google.

 

6. Apelează cu încredere la tool-uri și platforme SEO de evaluare a rezultatelor

Evaluarea și îmbunătățirea constantă a conținutului are nevoie de instrumente perfecționate de măsurare a rezultatelor. Nu ai de unde să știi ce ți-a adus o strategie de conținut sau o campanie de marketing dacă nu ai date și informații concrete despre ea.

De aceea, pentru eficiență în demersuri și mai multă performanță în prezența și promovarea online, este bine să apelezi la tool-uri și platforme SEO, ce înregistrează cu cât mai mare acuratețe datele și rezultatele obținute periodic. Astfel poți afla ce conținut, ce canale și ce strategie ți-au adus cele mai bun ROI.

Printre cele mai importante astfel de instrumente menționăm: Ahrefs: SEO Keyword Tool, Google Search Console, SEMRush: Marketing SEO Tools,Moz Pro: SEO Software, Ubersuggest: Keyword Tracking Tool.

 

7. Apelează la o agenție SEO specializată

De multe ori nu doar conținutul text este cel care te împiedică să ajungi la un segment mult mai important din publicul țintă, ci multe alte detalii legate de prezența ta online. Printre cele mai importante menționăm:

  • un site care se încarcă greu;

  • un design sau o grafică ciudată, cu un meniu greu de utilizat;

  • erori în pagină, care alungă utilizatori care ajung aici;

  • informații aproximative, incomplete sau incorecte;

  • inadecvarea dintre ceea ce se promite și ceea ce este livrat;

  • o experiență nepotrivită oferită utilizatorilor;

  • o variantă de site care nu este responsive sau securizată.

Astfel, pentru a îmbunătății conținutul SEO, trebuie mai întâi să vezi cum stai din punct de vedere SEO la modul general. O agenție SEO te poate ajuta atât cu efectuarea unui audit, cât și în privința recomandărilor și soluțiilor de remediere a tuturor problemelor.

 

De ce să apelezi la servicii SEO content de la SEOTIC?

Crearea de conținut de calitate pentru prezentarea și promovarea unei afaceri online nu este la fel de simplă precum pare. Pentru a atinge scopurile vizate prin fiecare material realizat este nevoie nu doar de creativitate și timp, ci și de concept, strategie și promovare a conținutului.

Pentru că ne place să facem lucrurile ca la carte, noi cei de la SEOTIC vom avea întotdeauna grijă de:

  • o cunoaștere cât mai bună a afacerii, a domeniului sau a nișei în care activezi;

  • selecția cuvintelor și expresiilor cheie cele mai important pentru afacerea ta;

  • analizarea concurenței și a conținutului care le aduce cel mai bun trafic;

  • realizarea de conținut on site și off site cât mai relevant pentru motoarele de căutare, cu cea mai mare căutare la publicul țintă;

  • o structurare cât mai bună a conținutului și a link-urilor interne;

  • publicarea de articole și aducerea de linkuri de calitate;

  • publicarea și actualizarea permanentă de conținut;

  • identificarea de canale și oportunități de prezentare și de promovare;

  • conceperea de strategii de conținut SEO complexe, cu rezultate vizibile;

  • o poziționare cât mai bună, pentru cât mai multe cuvinte cheie importante pentru afacere;

  • rezultate SEO vizibile și de durată.

 

Ne poți contacta oricând pentru a ne cere sfatul sau pentru servicii de SEO content!

 

Concluzie:

Pentru a beneficia de servicii SEO content de calitate este bine să apelezi la o persoană sau la o agenție cu multă experiență și cunoștințe avansate de concepere și redactare conținut SEO.

Realizarea unui audit și a unei strategii de conținut îți vor fi de mare ajutor pentru a vedea punctul din care pleci, ce este de făcut și unde poți ajunge.

Obținerea celei mai bune performanțe presupune parcurgerea pas cu pas a tuturor recomandărilor de redactare, evaluare și îmbunătățire a procesului de creare și promovare de conținut SEO.

Cu perseverență și răbdare, consiliat și ajutat de profesioniști, rezultatele pozitive vor fi vizibile rapid și de durată.

 

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *