SEO copywriting pentru afaceri de succes

De ce este crearea de conținut SEO importantă?

De ce este crearea de conținut SEO importantă?

Creare conținut SEO

Un trafic mai mare poate aduce mai multe conversii și mai multe vânzări. Având în vedere că din ce în ce mai multe persoane preferă să se informeze de pe internet, crearea de conținut SEO joacă în rol esențial în optimizarea pentru motoarele de căutare. Cu cât creația acoperă mai bine, cât mai multe dintre interogările relevante din domeniul de activitate, cu atât șansele de a atrage mai mulți vizitatori sunt mai mari.

Prezenta online nu se poate reduce doar la a avea un site. Pentru performanța este nevoie de mult mai multă acțiune și implicare. În acest demers dinamica și crearea de conținut unic, original, diversificat este cheia succesului.

Un site actual trebuie să fie user friendly, mereu cu content la zi, cu cele mai noi și importante informații din domeniu. Astfel se poate menține interesul și o comunicare cât mai bună cu publicul ținta. Așa se poate obține vizibilitate, un trafic mai mare și conversie.

Statisticile arată ca aproape 50 % din trafic începe cu o interogare. Pentru a accesa ceea ce-i interesează, cei mai mulți utilizatori nu trec niciodată de prima pagina. De aceea, obținerea unei poziționări pe prima pagina, este un aspect extrem de important pentru optimizarea SEO prin conținut.

Algoritmii Google se modifica zilnic și periodic au loc updatări de maximă importanță care au în vedere conținutul. Toate, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și a oferi rezultate cât mai relevante ca intenție și valoare.

Astfel, pe lângă optimizarea tehnica, crearea permanentă de conținut, mentinea lui fresh și în tendinte, sunt elemente definitorii pentru un ranking mai bun.

Care sunt acele forme de creare conținut esențiale pentru o strategie de optimizare SEO?

Niciun site de prezentare sau magazin online nu poate fi performant, dacă nu acordă atenția cuvenită tuturor formelor de conținut esentiale pentru SEO. Cum optimizarea implica atât procese on page, cât și procese off page, o strategie de SEO content inteligenta include ambele direcții.

Dacă contentul creat este bine scris, ținând seama atât de cuvintele cheie vizate, cât și de experiența de lectură oferită utilizatorilor, rezultatele pozitive se vor simți mai repede.

 

Iată care sunt aceste forme de creare conținut:

  • Creare conținut pentru pagini

Pentru a dispune de pagini optimizate și a putea obține o poziționare cât mai bună în căutările utilizatorilor vizații, paginile unui site trebuie să fie scrise SEO. Este obligatoriu să fie unice, cu denumire unică, axate pe cuvinte și expresii cheie, relevante și importante pentru domeniul de activitate. 

  • Creare de conținut pentru blog sau pentru pagina de noutăți

O sursa importantă de trafic și de conversie este la ora actuală postarea de noutăți și articole pe o pagină dedicată. Aici pot fi create pagini cu o valoare inestimabilă pentru informare, educare și optimizare pe anumite cuvinte cheie.

  • Creare content pentru promovare în afara site-ului

Pentru o optimizare cât mai bună, un site are nevoie obligatoriu și de promovare în afara lui. Schimbul de link-uri cu site-uri partenere, publicarea de articole pe site-uri din domeniu, cu autoritate, promovarea prin advertoriale, prezența în cataloage de activitate, comentariile pe forumuri etc .reprezintă forme de conținut extrem de importante în optimizarea SEO.

  • Realizare de conținut pentru rețelele de social media

Prin prezența pe astfel de rețele, prin postarea de conținut adecvat și prin câștigarea unei audiențe extinse , o firma poate obține angajament și implicit numeroase avantaje SEO. Rețele social media sunt un mijloc excelent pentru informarea publicului țintă și pentru promovare creativă.

 

Care sunt cele mai importante aspecte de care să ții seama în crearea de content SEO?

Pentru a produce rezultatele SEO dorite și a fi pe placul utilizatorilor, conținutul creat pentru site sau pentru promovarea în afara lui trebuie să fie scris ținând seama de o serie de criterii, respectiv:

  • Să aibă în vedere cuvânte sau o expresii cheie importante pentru domeniu

Oricat de bine ar fi scris și oricât de bine documentat ar fi, pentru a aduce rezultate în motoarele de căutare, conținutul trebuie să se axeze pe cuvintele cheie pentru care se intenționează să fie căutat.

  • Să fie scris având în vedere canalul și publicul țintă

Pentru o comunicare cât mai bună și pentru a produce rezultatele dorite, conținutul trebuie să vorbească pe limba publicului vizat. Într-un fel va fi un text pentru rețelele de socializare și astfel cel de pe blog. Într-un fel va fi limbajul folosit pentru un articol B2B, în alt fel cel pentru un site de vânzare accesorii vestimentare.

  • Să sune cât mai natural și adecvat

Textele de pe site sau pentru promovarea online sunt concepute având în minte algoritmi motoarelor de căutare, însă ele se adresează în primul rând utilizatorilor umani. Nimeni nu mai vrea să citească texte scrise parcă de roboți, cu repetiții supărătoare și nenaturale de cuvinte și expresii cheie. LSI ( Latent Semantic Indexing) este noua tendință.

  • Să aibă link-uri către alte texte sau pagini din site

O bună structurare a conținutului implică întotdeauna un plan editorial care să includă tratarea cât mai multor teme de interes pentru afacere. Dar și legarea conținutului postat, pentru a oferi motoarelor de căutare o cale pentru o indexare mai bună și utilizatorilor interesul pentru mai petrece mai mult tiom pe site.

  • Să fie alcătuite pentru a include cât mai multe Head-uri, minim H1-H2

Un text bine realizat, permite o navigare mai buna în pagina și ajungerea mult mai rapidă la pasajul sau la paragraful care este de interes. Folosește cu încredere cât mai multe head-uri și experiența oferită utilizatorilor îți poate duce un ranking mai bun.

  • Evită paginile cu conținut dublu

În cazul în care nu ai auzit despre canibalizarea de conținut, află că două pagini pe același site, cu conținut foarte asemănător, pot intra în concurență. Autoconcurarea te poate face să ai doua articole incomplete și să pierzi poate o poziție mai bună în clasament. Pentru optimizare SEO, elimină conținutul dublu și păstrează articolul cu cel mai bun ranking, pe care să-l completezi cu detalii care au apărut doar în cel eliminat.

  • Să fie original

Nu este nicio greșeală să te informezi de pe alte site-uri. Însă modalitatea în care scrii și formulezi fiecare propoziție și frază trebuie să fie cât mai originală. Unicitatea și originalitate contribuie semnificativ la un un scor mai bun.

SEOTIC SEO content
SEOTIC – CREARE CONȚINUT SEO

Cât de importantă este crearea de conținut în demersul SEO?

Google este un motor de căutare care are la baza căutarea după anumite cuvinte. De aceea, dacă vrei să ai șansa de a obține un trafic mai bun și o poziție mai bună în căutări, trebuie să acorzi importanța cuvenită creării de conținut. Dacă site-ul tău va fi unul în care nu există nicio dinamică și singurul conținut disponibil este cel de la lansare, nu ai prea multe șanse să crești.

Toate site-urile mari sunt active și dispun de o persoană sau o agenție care se ocupă periodic de site. Toate problemele tehnice, updatăriile, postarea și aducerea la zi a întregului conținut, punerea în acord cu ultimele reglementări Google se face cu specialiști.

Crearea constantă de conținut aduce următoarele avantaje:

  • mai multe vizualizări și un trafic mai mare pe site;

  • mai multe cuvinte cheie pentru care urcă un site;

  • menținerea unei legături mai bune cu clienții actuali și potențiali;

  • o mai buna optimizare SEO on-site și off-site;

  • o evoluție pozitivă, constantă și sigură.

 

De ce este indicat să apelezi la o agenție de SEO copywriting pentru crearea de conținut?

Realizare de conținut de calitate, în care cuvintele cheie să fie integrate cât mai natural, necesită de multe ori experiență și antrenament. Spre a fi optimizat, un text trebuie să fie conceput și scris având în minte anumite aspecte.

În funcție de tip, contentul trebuie să ofere o prezentare cât mai bună subiectelor tratate, informații clare și la obiect,i câteva recomandări și sfaturi utile.

Repetarea cuvintelor cheie de câteva ori, folosirea lor în titlu, în introducere și în cel puțin un hear, precum și înlocuirea lor în corpul textului cu sinonime potrivite, pot cântări foarte mult în calitatea și rezultatele produsului final.

Un text bun va avea puterea de convingere, un mesaj interesant și educativ și un fel specific de call to action.

 

Concluzie

 

Optimizarea pentru motoarele de căutare este un proces în care crearea și realizarea de conținut este un ingredient important și continuu. Făra aceste demers, oricât de bine ar sta din punct de vedere tehnic sau ca design, un site nu poate evolua și nu poate crește ca trafic și conversie.

Întrucât textele tale se adresează în primul rând utilizatorilor umani, ele trebuie să fie scrise în principal pentru ei.  Lăsați în plan secund scrierea pentru motoarele de căutare, fără a o neglija.

Selectați și alegeți cuvinte cheie și teme cu trafic cât mai mare și cu un grad de competitivitate crescut. Dacă reușiți să vă impuneți cu câteva articole la acest nivel, veți avea mult mai mult de câștigat.

Optați pentru tratarea profesionistă și în profunzime a subiectelor. Autoritatea și performanța se câștigă nu prin simpla scrijelire a suprafeței sau prin reluarea ideilor celor mai cunoscute. Ci se obține prin profunzime și documentare atentă.

Și nu uitați niciodată că, un conținut SEO bun trebui să fie educativ, informativ și să aibă un bun mesaj de call to action.

Dacă ai întrebări sau vrei să ne ocupăm noi de crearea de conținut SEO pentru site-ul tău, nu ezita să ne contactezi!

 

4 Comments

  1. I was very pleased to find this great site. I need to to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely loved every bit of it and i also have you book-marked to look at new stuff on your website.

    1. Thanks for the appreciation. Our pleasure is to provide useful content!

  2. I was more than happy to find this great site. I need to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely appreciated every little bit of it and I have you saved to fav to see new information in your web site.

    1. Thanks for appreciation! Hope to have time to post more. 🙂

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *